martes, julio 22, 2014

Las lanchas de Lácara

Enque se desvía un quantu-quantu delas nuestrus andilis corrientis, no poemus entendel la parti delas Vegas Baxas sin vel que está por cima d'ella.

La distancia i el que s'escapara del esgalaçu arquiológicu que supusu el Plan Badajoz has que la parti más al norti del términu del Montiju, ya pertenecienti ala Roca, Méria o La Nava conservi el patrimoniu delos antiguus bastanti mejol que pabaxu.
Alreoris con nacimientus graníticus
 Ena dehesa i enos olivaris andi las máquinas no án çaleau el terrenu s'encuentran joyas comu la del nombrau Dolmen de Lácara. Es velaí, unu delos restus primitivus que alos ombris d'agora cuesta d'entendel.
Casilla hecha conos materialis dela zona
 Assitiau junta el Plau del Lácara, en una horca andi s'ajuntan varius regatus ala rivera del Lácara, tenemus una delas costrucionis megalíticas más anombrás de toa Estremaúra. Dispués del adecentamientu que hizun pa promovel el monumentu, qualquiera puei vesitá-lu i çamargullil-si ena estoria más honda i desconocía delos antiguus. El resultau: queal-si conas esquexás desencaxás.

No quieru palral muchu, porque el artículu d'esta semana quieru dedicá-lu a esti tesoru de tolos estremeñus. Por essu vos queu aquí las retrataúras... el testu, el domingu en el pedióricu.
Tallisca entre dos canchus, demasiá derecha comu pa sel natural

Perimetru del dolmin

Parti dahuera

Ombreras con rebaxis i primel toça

Ombrera de drentu

Salamántica junta una delas hiendas

Lancha de paré

Toça dela terminación dela colá con rebaxi por cima pa assental piera

Lancha más sobressalienti

Otra delas sieti lanchas del reondel

Hiendas pondi se partió la piera

Lanchas orizontalis i verticalis

Otras lanchas lavorás del yacimientu

Piringutu bien tallau

Tapaera con hoyinus

José Manuel Jerez a tiral retrataúras

1 comentario:

manu dijo...

no gabía visto antes el piringutu, remataría la tapaera?