viernes, marzo 09, 2012

Valdelcalzada en flor 2012

L'afroración sigui una carrera ligera en día en día. Las primeras variedais de cirgüelus i malacotonerus ya están a perdel los pétalus i a echal ojas. Los almendrus más tardíus siguin luziendu la frol junta caminus i desagüis. 
Frol delos almendrus de pa La Era'l Cascajal

Entrá ala calli La Luna

Ventana la Casa de Coltura

Polin los cirgüelus dela senara de Abrán
Los polin son los que más lindus se vein, sobresalientis ena mari branca de froris, agurandu al cielu las sus ramas unus i otrus, achaparraínus, tapandu los surcus hiziendu passillus. Namás el zumbaeru las abejas, hazendosas en mesteris de çugamientu, alviertin al caminanti de que vá por buena verea.

Ramilletis de froris. Arriba, el polin ya con ojinas 
Los polin son, sigún las variedais, los primerus en afrorecel, de má que tamién son los primerus en echal la oja. La vista s'esparigi en viendu por cima verdi i por baxu brancu.

Frol del malacotoneru
Nactarinus?

Los malacotonerus i nactarinus echan unas frorinas rosas, con colol frangüesa por dientru i colos estambris más o menus rosas i las anteras amarillinas. Train menus alas abejas, peru se las puei vél froreandu en arvu en arvu andiquiera.

Huenti la praçuela de San José
Mañana, alas 10:00 sal de La Praça la ruta cicloturística 'Valdelacalzada en flor', ala que ai que estal escritu i el domingu sal de L'Acampá una ruta a peoncia de 15 km. Tamién en essi día se celebrará velallí ala mugel trebajaora.

No hay comentarios: